عواملي كه ارواح مبادرت به اذيت ديگران مي كنند
نوشته شده توسط : admin

ممكن است مربوط به اعمالي باشد كه آن روح در هنگام حيات زميني اش انجام داده و از انجام آن اعمال سخت پشيمان است و در صدد نوعي واكنش و انتقام گيري است و يا بدين وسيله مي خواهد خود را از دنجهاي دردناك روحي كه دارد رها سازد.
در بعضي از اين اماكن كه روح شريري مبادرت به انجام شرارت مي كند بر اثر تحقيق متوجه شده اند كه صاحب آن مكان خود كشي كرده و يا به طرز ديگري به قتل رسيده. معمولا كساني كه دست به خود كشي مي زنند به عذابهايي از قبيل محبوس شدن به مدت زياد در همان محل خود كشي است كه آن روح به دليل اينكه ار ماندن اجباري در آن مكان خسته مي شود در ساعاتي كه گويا آزادتر است دست به آزار و اذيت مي زند.

اينكه يك مد يوم معروف گفته ( هركس در اين عالم اعمال خير و هدايت كننده انجام دهد در آن عالم ( جهان ارواح ) نيز كارها و اعمالش از روي حكمت و خرد خواهد بود) نشانگر اين مطلب است كه آن ارواحي هم كه در اين جهان اعمال زشت و شرارت آميز انجام مي داده اند قطعا در عالم ارواح هم به محض اينكه موقعيتي پيدا نمايند دست به اعمال زشتي كه در شخصيتشان وجود دارد خواهند زد كه از آن جمله همين ايجاد مزاحمت براي مردم زمين است و علل و عوامل ديگر كه هنوز مثل خيلي از مسائل پيچيده مادي و معنوي ديگر بر بشر خاكي روشن نشده است.

http://www.salehen.ir
 



:: موضوعات مرتبط: مــــــــــــــاوراءالطبیعه , ,
:: بازدید از این مطلب : 435
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 21 تير 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: